Jumaat, 25 Februari 2011

ASPIRE

FEMMI9 JUSSE


Femi9 Jusse adalah produk minuman kesihatan yang dirumus khusus untuk golongan wanita yang terdiri daripada 9 kandungan efektif iaitu ; Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Kurma Merah, Kurma Hitam, Buah Prune, Pueraria Lobata, Kolagen & Madu.
Kegunaan : Memelihara kesihatan tubuh badan, Melancarkan peredaran darah, Membersihkan rahim peranakan, Menghilangkan rasa letih,sejuk & sakit pinggang, Mengencangkan otot-otot, Menegangkan kulit & mencantikkan bentuk badan.
Tidak sesuai bagi ibu hamil, menstruasi perempuan, kanak-kanak & lelaki.
Harga : WM RM74.00, EM RM81.50



IRON JUSSE


Iron Jusse merupakan makanan kesihatan untuk tulang, sendi dan gigi yang diformulasikan dengan Kolagen, Kalsium, Magnesium, Omega 3, Vitamin D, Vitamin K, Vitamin C, Vitamin B6, Vitamin B12, Folid Acid , Zink, Protein dan Jus Mangga.
Harga : WM RM74.00, EM RM81.50



GAMAC

Gamac terhasil daripada gabungan kandungan efektif yang terdiri daripada; Ekstrak Gamat, Madu Lebah, Ekstrak Acaiberi, Kolagen dan Jus Buah-buahan Semulajadi.
Harga : WM RM111.00, EM RM122.00



HONEY
Honey Gella ini terbaik untuk membantu kesihatan sekeluarga. Dirumuskan dari sumber semulajadi seperti Habbatus Sauda' (Nigella Sautiva), Madu Asli, Royal Jelly, Bee Pollen dan Propolis. Ianya merupakan gabungan terkini untuk memberikan tahap kesihatan yang berkesan dan menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan. 
Harga : WM RM123.00, EM RM 135.00  



LADY DREAMER
Lady Dreamer ini merupakan satu-satunya minuman kolagen molekul kecil yang digabungkan dengan Co-Enzyme Q10 yang fungsinya amat berkesan untuk melambatkan proses penuaan dan mengekalkan kulit agar sentiasa sihat, segar dan berseri.
Harga : WE RM238.00, EM RM262.00



LEMON TEA
Kandungan yang terdapat dalam teh ini ialah Teh, Lemon Juice Powder, Vanilla Flavour, Mint Powder, Sucrose, Misai Kucing, Pegaga dan Mas Cotek.
Harga : WM RM25.90, EM RM28.5



INSPIRE COFFE
Antara kandungan yang terdapat dalam kopi ini ialah; Maca, Kurma, Ubi Jaga, Gano, Tongkat Ali Hitam, Kopi Segera, Krimer Bukan Tenusu, Skim Milk, Foaming Agent, Coffe Flavour dan Sucrose.
Harga : WM RM25.90, EM RM28.50



ASPIOR ORGANIK SHEA BUTTER
Aspior Organik Shea Butter ini berasal dari Bukina Faso, Afrika. Ianya tulen 100% dan merupakan pelembab yang istimewa serta mempunyai penyembuh untuk kulit. Ianya diproses secara 'Tekanan Sejuk' iaitu cara proses yang terbaik tanpa campuran bahan kimia. Dihasilkan daripada buah pokok Shea yang tumbuh sehingga 60 kaki dan hidup sehingga menjangkau 200 tahun.
Harga : WM RM44.00 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan