Isnin, 3 Januari 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Selamat tahun baru wat semua!!!!!!

Da 3 hari masuk tahun baru...sekejap jer masa berlalu. Usia semakin bertambah, semakin matang...hehehehe...

Tahun ni kedua-dua heroin aku masuk sekolah tapi bukan sekolah rendah, tadika jer. Yang sulung si kakak tahun ni da 6 tahun. Dari tahun lepas lagi aku da hantar kakak ke tadika. Si adik lak tahun ni da 5 tahun. Sementara kakak dia masih ader kat tadika tue,aku hantarlah adik sama untuk biasa-biasakan diri dengan suasana sekolah. Tahun depan senanglah aku hantar dia sorang-sorang ker tadika sebab tahun depan kakak akan masuk darjah 1. Sambil tue bolehla kakak tolong jagakan adik kat sekolah.

Mula-mula tue aku nak daftarkan aje adik then bawa dier balik sebab adik tak sihat, batuk-batuk sikit. Sekali lepas daftar tue adik da seronok jumpa kengkawan n bermain, terus tak nak balik. Aku pun tinggalkan jerlah adik kat sekolah tadika tue dengan kakak.

Semoga anak-anak aku akan rajin belajar dan menjadi orang yang berjaya dan berguna bila dewasa nanti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan